Vaša mediálna stratégia

Zabezpečíme vám mediálnu komunikáciu:

  • Noviny
  • Magazíny
  • Rozhlas
  • Tv
  • Outdoor
  • Internet
Reklama je jednosmerná komunikácia, v ktorej organizácia alebo teda podnik doručuje informácie cieľovej skupine.
Deje sa tak cez platený reklamný prostriedok. Reklamou tiež chápeme firemnú ponuku prostredníctvom platených médií. 
Je to najúčinnejší nástroj budovania povedomia o podniku, výrobku, služby alebo myšlienky. 
K mediálnej stratégii potrebujeme poznať určité aspekty:
  • charakterizovať mediálne publikum
  • či je záujem mať väčší dosah alebo väčšiu frekvenciu
  • sezónnosť teda obdobia a regióny pôsobenia
Reklama by KAPIS
Social media by KAPIS

Realizácia media plánu:

  1. Stanovenie mediálnych cieľov
    1. dosah (počet rôznych osôb za obdobie)
    2. frekvencia (počet opakovaní za obdobie)
    3. kontinuita (časové rozloženie)
  2. Prehodnotenie médií

Základné ciele reklamy:
  • Informatívna (informácia o novom produkte, účelom je vyvolať záujem a dopyt)
  • Presvedčovacia (nastupuje v období konkurenčného tlaku, pôsobenie na zákazníka pre kúpu produktu)
  • Pripomínacia (udržať sa v povedomí zákazníka- produkt, značka)

Neváhajte nás kontaktovať. Vypracujeme vám cenovú ponuku na mieru.


Nájdete nás:
KAPIS s.r.o.
Seberíniho 1
821 03 Bratislava

Copyright© 2018 by KAPIS s.r.o. Všetky práva vyhradené.